Chantal Kreviazuk – Feels Like Home

by

Iseng buka-buka koleksi MP3 di harddisk, nemu lagu lama yang liriknya keren serta mempunyai nada-nada indah. Saya coba dengarkan kembali, entah kenapa lagu ini seperti membangkitkan sesuatu di dalam sanubari. Dan lagu ini menjadi lagu wajib putar saat ini. πŸ˜›

Chantal Kreviazuk – Feels Like Home

Somethin’ in your eyes, makes me wanna lose myself
Makes me wanna lose myself, in your arms
There’s somethin’ in your voice, makes my heart beat fast
Hope this feeling lasts, the rest of my life

If you knew how lonely my life has been
And how long I’ve been so alone
And if you knew how I wanted someone to come along
And change my life the way you’ve done

It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I’m all the way back where I come from
It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I’m all the way back where I belong

A window breaks, down a long, dark street
And a siren wails in the night
But I’m alright, ’cause I have you here with me
And I can almost see, through the dark there is light

Well, if you knew how much this moment means to me
And how long I’ve waited for your touch
And if you knew how happy you are making me
I never thought that I’d love anyone so much

It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I’m all the way the back where I come from
It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I’m all the way back where I belong
It feels like I’m all the way back where I belong

——————————————————

Sukaaaa sama lagu ini…

Iklan

10 Tanggapan to “Chantal Kreviazuk – Feels Like Home”

  1. Muhammad Zulfikar Says:

    boleh jg nih……

  2. Nazieb Says:

    Chantal Kreviazuk.. terdengar seperti Cairan Kental Kriuk-Kriuk…

    *berlalu..*

  3. zam Says:

    kayak nonton video di tempat karoke.. :))

    keren ni lagu! video klipnya juga, chik!

    ini dari filem apa ya?

  4. nonadita Says:

    Aku malah jadi ingat lagu Michael Bubble yang Home
    Syahdu………. bikin rasa sendu…….

  5. tukangkopi Says:

    elo banget dah… :mrgreen:

    *ditabok*

    ini sontrek dawson creek kan?gw dulu punya kasetnya…

  6. cK Says:

    @ zam
    dari film dawson’s creek sama masuk jadi soundtrack suatu film. lupa judulnya.. πŸ˜›

    @ tukangkopi
    yup, dari dawson’s creek.. πŸ˜‰

  7. alabahy Says:

    hihi saya baru denger

  8. otakiphan Says:

    wah lagu ini… lagu yang aku pake jadi closing rekamanku pas ngelamar di mantan radio ku dulu itu… bagus banget lagunya.

  9. 1rw@n Says:

    Chantal Kreviazuk … oo cewe itu … yang gendong jamu itu yah .. eh gak ding πŸ˜€

  10. goldfriend Says:

    Hahahaha…. gara-gara lagu ini aku malah dicemburuin sama mantan pacarku dulu. πŸ˜† Dipikirnya aku masih teringat sama pacar yang dulu. Benar-benar feels like home deh…. πŸ™‚

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s


%d blogger menyukai ini: